OJSaaaaan

Hejsan på er!
Har inte blogga så mkt idag men bra att vi har Mona!!!!!! Jag har städat rummet idag.......... :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Det behövdes... grejen är att jag ska till pappa i helgen och Danne (mammas man) ska kanske tapetsera i helgen så då måste det ju vara fiint i rummet :D Nej nu måste jag träna lite på mina ENGELSKA glosor och sedan göra mig i ordning för sängen. Sköönt, vi har sovmorgon imorgon till 9.00 som alltid :D Hoppas Joel försover sig så han kan gå med mig till skolan :)

Har hunnit med att duscha och plattat håret också.. det var äcket mat till middag, kan ni gissa vad? Ja, juste... firre :( Jag hatar fisk.. BLÄÄÄ så jag käkade bara en potatis... japp kände att det var nödvänligt att skriva det här :D Haha, men jag var mätt innan för jag hade proppat i mig en påse med godis :)
Grattis Andy igen, PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0