OJ:D

Hejsan på er!
Jag ska inte säga nått. Min uppdatering har också vart usel :D Men kan ju berätta lite om min daaaaaaag :D

Jag vaknade ju runt 9.00 Gjorde väääääääärldens frullster till mig och min syster. Baguett, fetaost, paprika, kaviar och ägg, och te och massa sånt! Ibland kan jag också ha mina stunder :D Vid halv ett hämtade vi Vendis :) Vi snackade rätt mkt, gick promis med Mörzy och klättrade i bergen HAHA! :D Men skojj vare :) Kameran var självklart med. men får se om jag kan hitt några bilder som är OK att lägga upp... Men tror inte chansen är stor, så jag ber om
ursäkt :/

Nu är jag hos mamman min igen. Och dom har tapetserat om mitt rum! Det är skit snygg och frääääscht nu :) Så deeenajs. Men min säng står jätte konstigt, eller alla möbler rättare sagt :) Men det är snyggt! Nu har jag precis duschat, fönat håret, och plattat det :) Haha, mitt hår ser så jävla retard ut. Klippte  mig ju själv i Fredags morse........ Man lär sig av sina misstag :D Haha. Men så farlig är det inte. Klippte mig med en köks sax i köket, utan spegel coh det blev helt OK faktiskt :D Lite hackit, men det syns inte så mkt! :D OKEJ, det blev ett lååååååååååååånget inlägg. Jag ber om ursäkt :D PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0