ointressant

tja lovisa trevligt att du också är en sån som vaknar tidigt! ;)

pratade med pappa igår om varför jag har så ont i magen och inte äter nått..
och guu vilken lättnad det var att veta att det bara är en form av vinterkräksjukan. visst det är jobbigt men det är skönt att veta vad det är förr nått.. plus att jag kräks ju inte, jag slutar bara äta..
men idag när jag vaknade hade jag iaf inte sådär jätteont i magen och jag lyckades äta två mackor till frukost! äntligen kanske jag får upp min aptit igen. skulle vara skönt. jobbigt att inte äta.. man blir så trött och irriterad och jag orkar inte göra nått och har två prov den här veckan.. så det skulle va bra om jag lyckades plugga idag!
men nej ska gå upp och plugga nu.. kul studiedag..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0