NY KAMERA!

Hejsan på er!
Jag har god nyheter! Jag har skaffat mig en ny kamera. En lite kompakt kamera :) Inte den jag ville ha, dom hade inte den färgen jag ville ha så det blev en äldre modell: Canon Ixus 105. Men den funkar jätte bra den med! Den ända skillnaden var att 130 var med HD filmning och 105 inte :) Plus att den jag köpte (105) var halva priset, kostade bara 995 kronor, awsoooome ju! Skulle kostat ca 2000 kronooooor :)

Jag och pappa åkte och köpte den vid 11.00 typ och sen drog vi till Södertälje centrum och jag köpte en halsduk och ett par nya vantar. Hittade ingen mössa som jag igentligen behöver men men. Sen käkade jag och pappa kebab. Snart kommer min kära syster hit och ikväll tror jag att jag blir tvungen att se på melodifestivalen som tradition :)

Imorgon kommer Vendis hit ett tag. Niiicie. Då kommer det nog upp bilder från kameran, som dock står på laddning nu men slänger upp lite bilder jag han ta! PEACE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0