när du finns i mina tankar blir allt mycket jobbigare

Jag har pratat med en very special person to me och nu är jag på bättre humör :) och jag har bett mamma köpa hem både det ena och det andra, så jag ska kunna välja på mycket när jag ska äta frukost på tisdag och torsdag, eftersom vi har nationella som första och jag alltid har problem med att äta frukost. Vill ju inte att min mage ska låta pga att jag är hungrig liksom. Så ska ladda upp med typ allt som går att äta :o både nyttigt och onyttigt. Nått måste jag få i mig fan! Fast min mage kommer låta iaf.. pinsamt.. kommer inte kunna koncentrera mig. Den låter i stort sett 24, för att den arbetar?? ja jag har nått fel på min mage. Igår hade jag värsta knölen på magen också, man bah whaat??
kanske måste boka tid hos läkarn.. det här är fan inte normalt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0