min onsdagskväll

Jag gick till tåget typ tjugo i sex :) Jag och Z åkte till söder, gick till rätt tunnelbana (trodde vi) men det va fel linje och vi hade gått åt helt fel håll -.- men vi tog tunnelbanan till slussen, därifrån till hornstull, sen gick vi till gymnasiet :) det va lite pinsamt först när man kom in, sen när vi väl hittade rätt så fick vi lyssna på några som pratade, tillslut blev det jättelångtråkigt och eleverna bara babblade på och en som va där och kolla ställde helt onödig fråga när alla ville gå. en av lärarna hade precis sagt att man kunde komma fram till dem eller eleverna och fråga, men så frågar hon rakt ut, så vi alla får sitta kvar och vänta på att hon ska få ett svar.. nödvändigt.

Sen tar vi iaf tubisch till centralen och på tunnelbanan satt någon jävel och busvisslade hela tiden, sjukt jobbigt. Sen när vi va vid centralen iaf så skulle Z bara köpa nått på pressbyrån. Så står vi i kön och snackar med varann (jag stod typ bredvid, så jag kollade lite bakåt) sen helt random säger tanten bakom oss till mig bah: - Ursäkta, men vad fint du sminkar dej! Jag: - Hahah, tack! :) Hon: - Har du gått hos någon sån där som sminkar andra eller? :o Jag: - Hehe, nej det är jag som sminkat mig :p Hon: - Jaha, det va iaf jättefint! :D
hahah vadå random? Men man blir ju lite stolt över att hon trodde proffs hade sminkat mig men det bara var jag själv som hade sminkat mig ;) kvällens höjdpunkt, verkligen!
Sen tog vi tåget hem, ringde en person lite random sådär på vägen hem, haha. Han kunde egentligen inte prata, men jag ville inte gå själv så han va snäll och pratade med mej :D varför är alla så gulliga nuförtiden?? :)

Nej, blev lite långt inlägg. Men ja det va min kväll.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0