måste städa :(

Hejsan på er!
Snar kommer nog ett inlägg av Mona skulle jag tro. Pratade med henne nyss och hon var hemma för en stund sen :) Apropå rubriken så måste jag verkligen städa mitt lilla rum :( Palliiiskiiii... det ligger kläder över hela golvet typ... ren tvätt och smutsig tvätt... två tomma pappers påsar, massa sladdar, en gitarr och en synt, en väska och lite dam på det hela, yes! "Då vet jag vad Lovisa ska göra ikväll" (Mona) Fast jag orkar inte, så det får bli en annan dag.... eller ?BAAAAAJS..................... vet inte vad jag ska hitta på? Blogga kanske.. kanske blogga jätte mkt :D Hmm, nääääee.. eller ? :D PEACE OUT SUUUUCKEEEES


Leo Åkerblad.......
Wtf?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0