m.å.n.d.a.g.

tjatja!
sitter och suger på en klubba, lagom soft sådär.. :) snackar även med christian på fejjan, han har saknat sitt internet då han varit på landet.. så nu spelar han för fullt bara så att ni alla vet :) geek och nolifer som han är och typ alla andra killar också ;) idag har jag varit själv hemma typ hela dagen, asskönt! imorse när jag vaknade kollade mamma och jag mitt bmi och jag är tydligen underviktig, så mamma sa åt mig att jag verkligen inte behöver forsätta klaga över min vikt :p fast iof så är jag ju inte färdigutvecklag än men aah.. sen duscha jag och gjorde mig klar. mötte upp syster. vi drog till centrum. hon klippte sig. sen drog vi hem till mig. åt lunch. kolla lite på datan. fikade hahah. tog en tur med älvira. sen drog hon hem till sig och jag till mig och nu sitter jag här :)
igår efter sara drog skrev jag ner lite saker jag vill ha när jag fyller år, så att mammi och pappi vet vad de ska köpa! :D sen kollade jag lite andra saker på datan. sen pratade jag typ bara i telefon resten av kvällen, kollade på solsidan och sen wallander och smsade lite :)
nää nu kom pappi hem, så då va man inte själv hemma längre :(
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ja vi fattar, du behöver inte skriva i varje inlägg om att du tycker du är underviktig, att du inte äter nåt och tycker att du är fet.

2011-03-01 @ 00:15:53
Postat av: hej

"fast iof så är jag ju inte färdigutvecklag än men aah.."

2011-03-02 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0