lovisa vart har du tagit vägen?

har äntligen fått i mig lite mat nu.. men fortfarande inte mycket! och alldeles för lite för att jag ska kunna träna.. usch.
ska duscha nu, sen ikväll blir det solsidan och efter det wallander! :D
ska försöka fixa bilderna innan solsidan börjar också, om jag orkar vill säga.. det är jobbigt att sitta upp en längre stund nämligen.. men jag ska försöka för er skull! :)
juste en annan sak som jag fick reda på nu ikväll.. en väldigt bra killkompis till mig ska flytta till norrköping nu om bara två veckor.. jag måste hinna träffa han innan han bah försvinner.. guu tycker så synd om han eftersom han har tjejen här i stkhlm.. och alla sina vänner här.. plus att nian är ju förfan slut snart, jobbigt att börja ny klass nu juu..♥
men nej vi höörs.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0