lördag med sara

dagen började med att jag vaknade och gick upp och duschade medans sara låg kvar och sov! :D
efter det kollade jag på gårdagens let's dance xd hade ju inget att göra.. sen så vaknade sara och vi åt frukost. råkade skära mig i fingret när jag skulle skära bröd.. duktig tjej! det kom inget blod, men jag fick världens panik och tog plåster ändå :D hahah. vi sminkade oss och sånt där, sen när vi va klara vid tolv så drog vi till bussen :) åkte först till kungens och handlade godis! :D efter det tog vi bussen till skärholmen. gick runt lite och jag såg två par skor jag vill ha, så ska tigga pengar lite senare ;) sen drog vi och käkade glass! tjockisar. sen drog vi till ica och köpte chips! :D ännu mer tjockisar.. och jag köpte ett tuggummi i en sån där tuggummiautomat :o hahah. fick lite blickar när jag puttade bort småbarnen :)..
på väg hem när vi skulle åka med bussen så va det en liten kille som banka på rutan för han trodde bussen skulle åka iväg :p haha det va lite kul..

vi va hemma en stund sen gick vi en liten prommis med älvira. sen helt plötslig knackar en kärring på fönstret, älvira hade tydligen gått in en meter på hennes uppfart och det gillade kärringen verkligen inte! så fick lite blickar :p hehe gullig tant.
orkar inte berätta mer, för vi gör saker verkligen hela tiden och nej vi kommer inte bli feta även om vi käkar onyttigt för vi skrattar så mycket såå ;) haha driver. bilder kommer komma senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0