låter bilderna berätta om min helg

fredagskvällen började med att vi först gick till stuvsta och beställde pizza! sen gick vi till ica och köpte lite gottigott. gick tillbaka och hämtade pizzorna, sen drog vi hem till mig och åt, lyssnade på musik, satt vid datan lite (den va kopplad till tvn i köket så alla kunde se ;) ) efter ett tag gjorde vi iordning efterrätten.. fruktsallad!

lysell fick skära vindruvorna
shelly melonen
vi hade bl.a nonstop :D
banan hade vi också
äpple med! :)
jag och shelly! :D
vi spelade pictionary samtidigt som vi åt efterrätt
såhär fint va mitt rum lördag morgon
varmt som satan va det också!
sen blev det dags för frukost lördag morgon
när alla hade dragit, satte sig jag och syster för att plugga lite historia
tog en paus för vi inte kunde koncentrera oss
men sen började vi plugga igen, båda två i mjukisdressarna!
juste jag fick blommor av linnea :) färgen va ju awesome ;)


sen på kvällen kom några hit. vi lagade tacos tillsammans
taaacos
och älvira har varit med oss hela helgen! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0