lagom trött

jag känner egentligen inte för att blogga men jag gör det för er skull :)

har bakat, städat, ätit och kollat på tv ikväll. men jag har fortfarande inte städat klart..
min brorsa fyller 20 imorgon och några av gästerna kommer redan vid 11.00 imorgon! :o men har man släkt en bit bort så.. men sen alla kompisar och så skulle jag gissa kommer lite senare :) men så jaa imorgon blir det att gå upp tidigt..
är jävligt trött redan nu och jag har varit det hela veckan. jag har haft en jobbig vecka.. men allt kommer bli mycket bättre nu även om det var jobbigt då och några saker har varit awesome! :) så jag klagar inte på denna vecka, säger bara att jag haft mycket att göra och mycket att tänka på och fått reda på mycket som chockat mig.
skulle egentligen fixa några bilder och en video hit till bloggen.. men dem får ni se imorgon eller på söndag istället. jo juste jag vet ju inte hur mycket jag kommer kunna blogga imorgon.. men ja ni har ju lovisa ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0