kul torsdag

tjaaoo bloggen! :)
har inte varit en så najs skoldag idag, började med att min väckerklocka inte ringde, men som tur va vaknade jag och kollade på klockan och var tvungen, även fast jag va helt död, att gå upp.. hann i tid till bussen iaf, gick tom fem minuter tidigare, för att det va isgata ute. höll på att halka minst 20 gånger, tillslut åkte jag på skorna, för det gick ju fan inte att gå -.-

har haft världens mensvärk hela dagen, bara så att ni vet liksom! plus att jag frysit som jag vet inte vad, värst var det på slöjden, då man va tvungen att ta av sig kläderna och stå där i bara underkläder, eller jag hade iof byxor på mig också ;) men det va iaf iskallt!!!!
på engelskan lät min mage som vanligt, pinsamt värre. gick hem efter engelskan för orkade inte va kvar, mitt huvud värkte, magen värkte och det va iskallt! så pallade inte så drog hem istället :) fick ganska mycket gjort även fast mitt huvud värkte som jag vet inte vad. men skönt att det är klart nu iaf!
juste valde ju gymnasium idag i skolan :o

Jag gick ut en sväng med älvira. Mötte mamma i stuvsta, dit pappa också kom. Vi åkte först till ett ställe på häradsvägen (de skulle kolla på present till en som de ska till imorgon) och jag följde med :) men hitta inge där, så åkte till centrum. Fick även mina föräldrar att gå in på akademibokhandeln, så jag fick en ny busskorts ficka?? :p Sen gick vi in och handla lite snabbt på coop, där vi träffa min barndomskompis mamma :p Sen drog vi hem och nu är jag hemma igen! :D
mår lite bättre nu, förutom jävla värk i magen och huvudet är väl helt okej och jag har tjocka lager med kläder, så fryser gör jag inte :) ska äta snart hoppas jag. guu vad långt det här blev. kul om ni orkade läsa allt :p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0