kort fakta om mig

Är du singel?
Jaaa för fan! Så alla som säger att jag haffar kan ju sluta med det och även sluta säga att jag håller på med så himla många killar ;)
Vad är ditt favoritnummer?
tvåååå
Favoritfärg?
Roooosa :D
Vad lyssnar du på?
I'm a DJ – Alex Gaudino
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Jodå det funkar
Vad är ditt favoritämne i skolan?
Bilden är najs och även tekniken :D
Vart önskar du att du var nu?
utomlands
Kan du vifta på öronen?
Nää men shelly kan och hon ska lära mig (a)
Kan du skruva tungan?
Självklart ;)
Vad drack du senast?
apelsindryck
Vem pratade du senast telefon med?
brooor
Vem ringde dig senast?
mammi
Vem sms:ade dig senast?
Hemligt (a)
Har du några tatueringar?
Nää men ska skaffa :D
Har du rakt eller lockigt hår?
Lockar vare här
Är du glad?
alltid, palla va sur liksom :o
Vad har du för planer för ikväll?
tjejmiddag
Hatar du folk som ljuger?
ogillar* det starkt!
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Brunhåriga i think ;)
Har du gjort nått som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
mjoo
Har du nånsin kysst två personer på en och samma kväll?
Förut ja
Har du någonsin varit helt förkrossad?

Det har väl hänt
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Olika varje dag..
Vad är din favoriträtt?
Pommes, fläskytterfilé och bea :D muuums!
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Mina ögon, min mage och mina bröst
Vad tycker du minst om i ditt utseende?
Mina ben, ansikte och ibland mitt hår
Förlåter du eller glömmer du?
Beror på vad det är
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar?
Typ lika många 
Har du någonsin masserat någon?
jadå
Vad är du rädd för?
Mörker och äckelgubbar
Har någon försvunnit ur ditt liv?
Jaa..
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek?
Ibland kanske




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0