KAAAAOS!

Hejsan på er!
Drog till skolan med min gåkompis, Joel :) Drog till han klockan 20 över ått, var vi han 10 minuter efter, när det brykar ta 3 min att gå till han. Väl framme så drar vi klockan halv nio. Sen tar det 25 minuter för oss att gå till skolan när det i vanliga fall tar 0-15 min att gå! :O KAOS! Detta vet ni nog redan, men alla bussar i hela Stockholm var inställda, pendeltågen var 25 minuter sena och det var typ 1 meter snööt på vägarna HAH! ;)
Skoldagen var rätt nice. Började med Svenska. Kollade film. Sen vare bild och sen vare lunch. På rasten blev jag utslängd... Seriöst, detta var nog den värsta gången! Fyra killa släpade ut mig i en stor snödriva. Det var lös snö så jag sjänk ju bara igenom allt. Min tröja hade åkt upp där brak så jag fick ISKALL SNÖ PÅ HEEELA RYGGEN, hemskt. Och mina kläder avr jätte blöta............
Idrotten var rätt kul. Man fick göra lite vad man ville. Jag Leo, Viktor och Johan körde badminton. Vi hade en boll så skulle man passa till den som var framför en, medan man sprang runt i en ring elelr fyrkant ;) Rätt kul faktist. Efter det vare ENG, jag Leo och Simon satt uppe i ett annat klassrum och lyssnade på texten :) Nu är jag hemma. Fick skjuss av Martina. Ni vet Monas brorsass flickvän! :)
Nu ska jag chilla. Knaks e drar till pappa ikväll... :) JApp, PEACE!


Kunde det inte vart så här fint imorse ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0