jävla bergochdalbana

mitt humör kan verkligen vara asbra ena sekunden, sen andra sekunden kan jag vara sur och arg som jag vet inte vad och fett ledsen och hela den skiten. fett jobbigt ju. hatar svartsjuka och avundsjuka och allt som har med andra personer att göra överhuvudtaget. blää på allt och alla!!!
det är ofta jag känner så som jag känner just nu och att jag bara ångrar en massa saker sjukt mycket. men om några månader när jag tänker tillbaka kommer jag inte ångra ett skit :) men just nu så orkar jag inte med det här. blää för alla andra äckliga tjejer som bara ska förstöra :p ska gå och äta nått gott nu och smsa någon så jag blir på bättre humör :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0