JAG HTATAR FB

Hallå där!
Jag ber om ursäkt för jag inte uppdaterat något! Men som sagt som ni kanske har läst. så var vi i Romme igår. Det var så jääääääklans kul!Buss resan dit var riktigt mysig. Satt med Vendela, Tilda och Hannah. Farmför oss (som vi typ också satt med) var Elliot, Joel, Andy, Andreas och hans flickvän My. Även Daniel :) Det var skoj :)

Väl framme åkte vi som vinden. Eller  njaaa, inte i början. Då tog jag det lugnt med Vendis. För var jätte duktig för att åka andra gången :) Sen käkade vi och sen åkte vi som vinden med massa andra! Det var jätte kul! En sak som är mindre kul var Vendela nät hon ramlade. Stackarn alltså! USCH. Men det gick bra!!! Sen fortsatte vi åka. Vi åkte med, Hannah, Andy, Joel, Daniel, Elliot, Leo, Linus, Andreas.... hmm har jag glömt någon? NÄä tror inte det! Annars säg till :D

Min dag på Romme har i af vart skit nice! Buss resan hem var ju lite sorlig på ett sätt. Alla ba: NEEJ DET HÄR ÄR SLUTET. Sista året vi åker hit :(
Men vi hade skit kul ändå! Aja, måste kila till Jensen Joel :)  Berätta mer när jag kommer hem och även många bilder kommer upp! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0