Jag har rätt så tråkigt!

Hallå där kött och blåbääääääääääär!
Sitter i vardagsrummet och har fett med tråkigt! Blä, vad ska man göra?? Äre någon som har någon ideeeeee, näää juste för ni vågar ju fan inte kommentera.. HAHA, fegisaaar :D Aja, någon som har ett bra film tips? Inteeee?? Näheee, okeey. Då får jag väl sitta i  min ensamhet och ha tråååkigt. Ni kan väl ändå vara lite schyssta vaaa?? Men snälla rååå, bara lite! FILM TIPS NÅGON??? NÄÄÄ tänkte väl det. Men vaaa tysta dååååååå :( Bajs på er!

Hmm, vad har jag gjort helaaa denna långa tid, sen senast jag skrev?? jaaniii, vad har jag gjort? Vart med syrran, kollat på TV med pappa, spelat CityVille, lekt med Mörzy, som har kommit! Fryyysit har jag också gjort för den delan... Tjjaaa, inte sådär jätte mkt vaa?? Nääää, och nu har jag ont i huvudet och vill se på film. Men eftersom det inte är någon som pallar klicka på "Kommentera♥" kanppen och skriver något så får jag bli utan...

............Kanske ska ta och titta på alla Despo avsnitt jag missat. Har inte kollat sen min födelsedag som var i November! Jag har missat en del! Hmm, aa men så får det nästan bli, men ni kan ju ändå klicka på "Kommentera♥" och slänga in en kommentar, det skulle göra min dag! :) PEACe!


Bara för att ni inte får se min finn-familj :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Jag kommenterar och gör din dag. Tack och hej! :-)

2011-02-19 @ 18:07:25
URL: http://emmyiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0