jag har ju faktiskt inte berättat om min dag

började med att jag vaknade med världens värk i magen, precis som igår, men kände mig tvungen att gå.. fick skuss av en stressad mamma..
min mage lät när vi kollade på film på svenskan.. inge kul.. men vafan jag kan inte råför't!
mådde dåligt hela dagen, men stannade kvar iaf, ville inte missa tekniken och matten.. frös som fan hela dagen också.
sen när jag går i korridoren kommer en random kille fram till mig och bah: tjallare! jag säger bara palla! vafan.
sen när det va lunch så va min pasta slut och jag orkade inte vänta på att mat tanten skulle koka ny.. så hon serverade stekt potatis och köttbullar till mig istället :D det är inte alltid man får helt ny lagad och färsk mat serverad direkt till bordet i skolan.. ;)
livskunskapen efter lunch var bara jobbig och irriterande. min klass är så irriterande nu asså! vafan har hänt med alla nu igen?? den va ju bra för en vecka sen.. alltid Ni som förstör.
orkade inte va kvar längre och mammi hade smsat mig också och frågade hur jag mådde, sen ringde hon och sa att hon va på väg hem och så fick jag skuss hem av henne.
väl hemma bytte jag om på en gång och sen la jag mig i soffan med värmekudden på magen! :) skööönt. saknade den faktiskt i skolan, dels för värmen men även för att jag hade så sjukt ont..
väntar på att en person som äter just nu..
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0