jag har egentligen ingenting att säga..

men lovisa tyckte att jag skulle blogga.. men jag menar alla andra uppdaterar ju sina bloggar sjuukt dåligt, skriver typ ett inlägg per dag eller ibland bara varannan.. då behöver väl inte jag sitta och skriva typ åtta inlägg per dag ;) jag gjorde det förut för då hade jag mycket att säga och sen tyckte jag det va ruuligt, men just nu vill jag helst hålla allt för mig själv eller bara prata med dem jag vill.. inte nämna allting här iaf! :)

men kan väl berätta lite om veckan som kommer..
imorgon måndag, helt vanlig tråkig men chill dag, förutom ett matteprov!
tisdag, då äre friluftsdag och då blire romme för min del!
onsdag, torsdag, vanliga skoldagar då också antagligen.. ska träffa en kompis någon av dagarna också.
fredag, skridskor med klassen och även 9B tror jag det va..
helgen, träffa kompisar!!!

förövrigt så har jag fixat glee säsong ett nu och sen har jag börjat lyssna på en av mina spotifylistor väääldigt mycket.. nästan för mycket. har låtarna i huvudet hela tiden :)
ikväll är det solsidan och sen wallander. najsig och mysig kväll.
har inget mer att säga.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0