ibland bara älskar jag min familj

Hur roligt kan man ha när man äter middag egentligen? Min familj kan iaf ha jävligt kul. Fick kramp i magen och tårar i ögonen för att jag skratta så mycket :p det beror nog lite på att jag är trött också men ändå :) jag och min brorsa satt och garva som jag vet inte vad :p Råkade spilla ut all min dricka!! faaaan. jag pallade liksom inte torka upp just då, jag ville ju bara äta klart min mat?? det va det enda jag tänkte på :o sen när jag berätta vad en av mina kompisar sagt sa mamma: - asså när man hör vad du berättat att hon sagt, undrar man ibland om hon är lite efterbliven? hahahahah. sen var det sååå mycket mer som va riktigt roligt :p och förutom fett bra stämning vid middagsbordet hade pappa gjort världens godaste hemmagjorda potatismos! älskar't.
Sen pratade vi om ifall min klass skulle till gotland på klassresa, så säger mamma och pappa bah: - jaa men då måste ju vi åka dit samtidigt. vi tar bussen! :D (våran husbil/husbuss alltså) jag bah: - neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! då tänker jag fan inte följa med! :p
Men nu har jag iaf kollat med min kompis vad stället som hennes klass bodde på när de va på gotland hette, eftersom det inte va så fräscht plus att det spökade där och sånt vill inte jag uppleva :) och btw... längtar fett mycket till balen asså! varför har jag och typ alla andra börjat prata så mycket om det nu för?? orkar inte vänta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0