Huvudvääääääärk

Åååh,  jag har jätte ont i huvudet, det sprängs snart. Hatar huvudverk :( Är jätte trött också. Blääää, mår inge vidare. Väntar på att pappa ska komma. Han kommer nog om en timma så kanske bör börja packa snart dåra? Imorgon ska jag och pappa köpa en kamera sen kommer Vendela till kråkis och det blir ju nice :)

Juste klippte mitt egna hår i morse. Haha, det blev väl helt OK, det ser ut som jag har hårförlängning :D HAha, men jag ska berätta för er, att det har jag inte!! :D

ÅÅÅÅÅÅÅH är så jäkla taggad inför ROMME, kommer bli Awsome! :) Eftersom jag inte har mkt mer att säga och det är lite bildlöst i bloggen, så ni får lite bilder från Kungsberget förra året! PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0