Hmmm

Hejsan !
Jag har funderat över en sak. Jag tycker vår blogg har vart ätt tråkigt på sistonde.... inte så bra uppdateringar, bildlösa inlägg och sånt dääära:) AJa, ni får stå ut med det ibland. Det var hart ganska mkt plugg för både mig och Mona på de senaste dagarna. Hoppas ni fattar! :D

Min dag har vart rätt niiiiiiceee. Gick till Joel imorse och jag måste säga en sak. Han är nog den segaste personen som jag känner.... Seriöst imorse alltså. Orkar inte ens berätta. Men skolan var ganska skööön. Fast nääää. Jag hatar Torsdagar kom jag på. Slöjden var så enormt seg. Hatar slöjd! So:n var helt ok. Vi kollade film båda lektionerna. På engelskan med. Språkvalet var också sjukt jävla seg. Men jag tränade på mina engelska glosor som vi har tills imorgon så jag behöver inte träna på dem ;) Ikväll kanske jag och mamma ska köpa kamera. Ett nytt försök typ. Annars kanske jag går på öppet hus på Östra.

Imorgon så äre FREDAG!! Jaaa, då ska vi åka skridskor på idrotten, ja men vad kul! Haha! Känner för att ha kamera då ;) HIHIHIHIHIHI!
Aja, nu vill jag bara käka mina mackooooooooooor, seriöst, mUMS avd gott! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0