HERREGUD.... !!!!!!! HA-HA !!!!!11

Mamma kommer in i mitt rum:
Mamma: "Lovisa ska vi beställa skidutrustningen till romme nu då, så har vi det gjort?"
Jag: "Ja, det vore bra, men vi måste låna *****´s dator"
Mamma: "Okej men fråga ***** om vi kan låna den"
Jag: "Okej!"
Jag: "***** kan vi låna din dator?"
*****: "Varför!?"
Jag: "Vi ska beställa klart romme resan"
*****: "Nej!, det går inte nu? Vi ska kolla på en sak. Gör det om en timma!!!!!"
Jag: "Fast mamma sa att det var okej att göra det nu"
*****: "Nej det tror jag inte!?"
Jag: "Jo fast hon sa det?"
*****: "MEN KAN DU VÄNTA EN TIMMAR ELLER?!"
Jag går till mamma och säger,
Jag: "vi får inte göra det nu ***** ska kolla på någon sak"
Mamma: "Men det spelar väl ingen roll?"
Jag: "Nej jag vet, men ***** säger att vi måste vänta en timma!?"
Mamma: "Men vad har det med det här att göra?"
Jag: "Fråga *****"
Jag går in i mitt rum och hör ***** säga till mamma. men jag sa bara att ni kunde vänta en timma? Svårt att förstå?! Så kommer mamma in i mitt rum igen. Så får ***** precis som han vill som alltid. ***** är så jävla patetisk så det inte finns. HAHA, detta gör mig så jävla pist.. seriöst :O BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0