Hejsaaaaaaaaaaaaan!

Dagen var jätte skön idag!
Först Hemkunskap. Jag, Sara och Mickis gjorde typ grönsaks fyllda créps. Jag stog för pankaks/Créps stekningen! Jag är kuuuuuuuuuuuung på det :) Efter det var det Teknik/No, det var kul. Jag och Helsing gör värsta mästeverket! :D Sen vare matte, det var seeeeeeegt, som allti :( Sen äntligen LUNCH! :D Efter lunchen avre Svenska. Ganska chill, vi gjorde typ inget. Sen vare livskunskap typ. Det var kul, jag Leo, Simon och Jullan asså ;) Sen gympa-rumpa :D Det var kul. Vi höll på med ringar och sånna dära studs saker, kommer fan inte ihåg va dom hette :D Men dagen var kul iaf :D

Nu ska jag chilla, snacka med Michaela och sen kanske ta tag i pluggandet ;) KANSKE :D
Men imorgon är det iaf studiedag, och deeeet är naaajs. Fast vill ni veta vad jag ska göra dåååå??? PLUGGA -.- Pluas att vi kommer inte ha musik/elevensval på typ 4 veckor. Imorgon äre studiedag, nästa Tisdag är det Romme (längtar som faaaaaaaaaaaaan!!) Tisdagen efter det är det ju lov och efter lovet på Tisdagen så har vi nationellt prov... SEN kan vi ha musik :O
Nej nu ska jag sluta skriva och göra nått annat :D PEACE

(Det var fucking minus 22 grader ute idag imorse :O Jag dog nästan... Mitt snor i näsan frös typ lite till is när jag andades in den kalla luften.... :S HÄLJP :O) Nu ska jag kolla på någon film :)


Snart bär det av igen, fast detta år: ROMME och snowblades :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0