Hayawani

Hejsan på er alla!
Jag har suttit och kollat runt på den nya hund kullen på : http://www.hayawani.nu/matings/frejasamirvalpar.htm
Det är Zekes systers dotters kull. Hon heter Freja. Hoppas ni hängde med där. Om ni kolla på bilderna så får ni se väääääääääääääärldens sötaste hudvalpar ni någonsin har sätt och kommer att se! Vi ska välje någon utav dom har jag bestämt. Och så kommer det nog också bli :D

Nu är min fråga till er och Mona och alla där ute, VEM tycker NI var sötast. Det står namn under varje bild :D Hoppas hoppas hoppas vi skaffar någon utav doooooooooooom!! Jag smälter! ÅÅÅÅÅH AVD FUCKING SÖTA DOM ÄR!

Sen vill jag bara tillägga att jag ska på Kryssning med pappa, syrran och Maria och compani den 20 Mars :) Wiiiie :)

Imorgon är det Nationella prov -.- SUCK, aja.... Det är mkt lättare än vad jag hade föreställt mig. Trodde att det skulle bli värsta mardrömmen. PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0