HALLÅÅ

Haaaaaaaj!
Nu är jag hemma och har precis laddat upp bilder och sånt. Käkat lite mellis med min syrra när jag kom hem :D OBOOOYY i mitt hääärrrrtja :D Hihi.

Dagen ahr vart ganska lugnt. Tog min egna sovmorgon idag. Kände att jag inte behövde gå på slöjden så jag sov vidare till 8. Började sen med SO klockan kvart i tio, niiice! Orkar inte prata om dagen -.- Kan säga att jag har haft två feta SO lektioner idag. SOm vi har varje jävla Torsdag. Jag tror nu tänkte med fel kroppsdel när ni gjorde schemat till oss! VI kunde ju haft typ bara 2 SO lektioner i veckan. Sluta halv tre varje dag och hafr musik i typ 60 min ist för 40 min och idrott i 80 min två gånger i veckan ist för 50 min två gånger i veckan! HIhIHIHI!

Jaja, på vägen hem gick jag med Joel. Haha, han var på bra humör. Det hade precis haft snörugby! Så han var glad. Vi snackade om när min klass också hade det och om när han hade det. Sen sjöng vi, och spelade in filmer. Herregud, den pojken är ju föööör rolig! Nej nu ska jag sov, hahah eller njaa inte direkt vaaaaaa va va va va??
PEACE!
























SNART KOMMER EN VIDEO UPP!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0