HALLÅ!

Hejsan på er!
Leo och jag gick till ksolan. Stötte på Shelly och Alex så tog sällsis med dom :) Föreläsning var skit intressant! Han var så duktig han som pratade! Det var så hemskt! Han hade suttit uppe på vinden i 50 dagar. Med en madrass, ett täcke och en kudde. Och en hinkt som toa.... i fucking 50 dagar : Ingen leksak eller nått. Orkar inte berätta allt. Men fyfan avd hemkst! Nu verkar han jätte lycklig och må jätte bra!

Shit, tänk att vara med om något sånt. Vi som inte vart med om det, sitter ju typ och ba: shiiit vad äcklig, usch vad hemkst... Men fatta vad hemskt det borde vara för dom som verkligen vart med om det... :O

Resten av skoldagen var niiice. Vi hade Svenegnelska efter. Och där kollade vi på Anne Frank's dagbok. Det suuger. Det finns en BRA verison på den... Men denna sög. Sen hade vi juden igen :D Då vare fråge stund... Två riktigt dumma frågor kom upp: Lever din föräldrar nu? HAHAHA, mannen är 75 bast... tror du att föräldrarna lever nu??? :O HAHAHAHAHAH! Sen en till fråga: är du fashinerad över hur tekniken har utvecklats? Man ba, retar på den? ;)

Drog hem och knallade förbi Vivo med Hannah och Joel på vägen. Nu har jag köpt 2 color, en marabu digestiv och en påse med godis inför imorgon :D Mamma får betala tillbaka... Hon har ingen lur så jag kan inte ringa henne.. den e pajj :( Aja, nu ska jag inte skriva mer, det blev för låååååååååångt :) PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0