Grattis Andy

Hejsan på er!
Kom hem för kanske en timma sen :) Gick med Joel hem, vi svängde in på ViVo och köpte CANDY :)  Apropå Candy så rimmar det på Andy och apropå Andy så fyller han 16 år idag, GRATIIIS :D

Jag drog ju till Joel imorse, vet ni hur SAAAAAAATANS halt det är ute eller? Jag ramlade typ 3 gånger när jag skulle till Joel.... HAHA. När jag kom satt han och käkade frulle. Han hade försovit sig, -.- Som vanligt. När jag kom till slöjden 8.15 så skyllde jag på isen och vår lärare höll med, det är svin halt ute så jag fick igen sen närvaro :D Det var jäklans bra ;)

Jag dog inte idag, trodde nästan att jag skulle göra det :O Men jag klarade heeeeeeeeeeeeeeeela skoldagen :D Haha, och första SO lektionen jag inte somnade på, på typ 5 veckor :) Vi kollar typ alltid på film på alla SO
lektioner men idag så somnade jag inte ;)

Ikväll ska jag duscha och sånt där "bra att göra" Ska plugga lite, ENG och FYSIK :) Även käka lite gooodis och kanske sätta på någon film... PLATTA HÅRET OCKSÅ! :D PEACE OUT SUCKEEEEEEES


GRATULERAR KOMPIS :) 16, waaaaaaaaaaaaooooowh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0