GODMORGON GODMORGON!

Tjenare på er!
Vaknade för 10 minuter sen :D Jag är glad att jag inte vaknar så himla sent. Vissa vaknar ju typ 13.00 *HOOOOOOOOOOOOOOOST* vendela *HOOOOOOOOOOOST* Iaf, idag ska jag till pappa :) Vet inte när eller hur med jag SKA dit :) Med Freja. Ta det lugnt, åka lite pulka, ta kort, chilla och äta god maaat. Hoppas vi kan göra sushi ikväll :D

Japp, ni kanske märker att jag är på bättre humöööör, men det är bara för att jag får åka till pappa idag :D Från detta dårhus, nej jag skoja bara. Det var helt okej igår kväll. Snackade med Linus och Alex på skype och spelade lite spel med familjen. Nej nu ska jag kila, kanske packa och vänta på sms från Freja, PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0