glöm inte bort att du är värdelös

Den låten har jag haft i huvudet hela eftermiddagen..
Första svenska nationella klart! sköönt. och jag behöver inte oroa mig ett dugg över det andra på torsdag. min lärare är så grymt snäll mot mig så jag kommer få sitta i ett annat rum helt själv och bara skriva, skriva, skriva. Skönt att inte behöva sitta med alla andra! Dagen rullade på rätt bra annars :) förutom spanskan som va dööötråkig. Men resten va najs :)
Satte mig vid datan direkt när jag kom hem som vanligt. Eller okej jag gick upp och gjorde iordning en tallrik fil och flingor, men sen satte jag mig vid datan! :D min bästa kompis. Vid fyra drog jag ut på en promenad med älvira.lovisa följde även med :) Sen har jag typ bara smsat (fast jag har svarat skita segt) även pratat lite med mammi som kom hem för en liten stund sen. Måste prata med henne om helgen också.. måste ju inhandlas lite saker, eller så får hon lämna sitt kort hemma så vi kan handla på det! :) helgens planer blir bara bättre och bättre! Shelly jag längtar lika mycket som du till att få äta pizza! :D helgen kommer bli gryym.
ska ladda över bilder nu och läsa lite bloggar samtidigt som jag lyssnar på en av alex spotify listor ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0