gissa vad..

..min mamma kom in med till mig nyss?? först kom hon med en massa gymnasieskit, så trött på alla jävla broschyrer och allt som har med gymnasium att göra, vet inte hur mycket papper jag har om olika gymnasium och gymnasieval och blablabla?? men sen visar hon mitt busskort :D snacka om att jag blev glad! fan vad skönt att ha ett busskort igen!
det stod att det skulle ta typ fyra arbetsdagar innan jag skulle få ett nytt, men det har bara gått två :o men det va tur att det kom idag, för annars hade inte jag kunna åka in till stan, eftersom min brorsa inte är hemma och han har det andra busskortet :o :D tyvärr blev ju då färgen blå, just den jag inte ville ha! hahah, ja jag bryr mig faktiskt.. lite.. nej, men ska köpa en sån där sak man kan ha busskortet i, så att det inte försvinner lika lätt (kommer från rätt person) nej men också så att man kan lägga pengar och bankomatkortet där ;)
Jag ska va klar om en halv timme, trodde vi skulle ta fem över halvtåget, men nej vi tar tio i tåget :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0