fredagen den 4 februari

Började med att jag gick i skolan, inget intressant typ.. dansade vals på idrotten. Sen efter skolan skulle jag och syster dra till skärholmen för att köpa presenter. Så vi tänkte ta 704 till häradsvägen och byta där. Så sitter vi och väntar och ingen jävla buss kom -.- så sen vid hel när 704 åt andra hållet kom, tog vi den till centrum och därifrån 710 till skärholmen :) Gick in på coop först och handlade lite att äta :)
Väl i skärholmen satte vi oss och åt först, haha, måste sett roligt ut :p Vi hade lite mindre än en timme på oss.. trodde aldrig vi skulle hinna, så svårt att köpa presenter.. Men vi fick ihop presenter till två personer på typ tio minuter!! :o sen sprang vi till bussen och åkte den hem till mig.
Gjorde oss klara och gav djuren mat. Sedan fick vi skuss av bror och martina till trehörningen typ. tack martina som körde! :)

Vi satt i soffan och snacka och åt lite "förrätt" sen åt vi middag. Efter det dansade vi loss lite, hehe. Några killar kom förbi utanför också, trevligt de måste haft, kollat in i fönstret och se typ 12 tjejer stå och dansa lite halvt sexigt ;) Tiden rullade på. Vi körde minuten, vilket innebär att man måste klara att göra en sak på en minut. Sen åt vi efterrätt. Herregud min mage asså! tjock blev man efter den efterrätten asså! frukt doppad i smält chocklad! mums. Sen satt vi och snacka lite och sen så la vi oss i en säng och kollade på en film, kommer dock inte ihåg vad den heter.. Men den va asbra! Typ action, med lite skräck, fast ändå inte skräck. Men bra va den iaf! :) grym pappa i filmen! sån skulle nog alla tjejer vilja ha!! superdaddy typ.
Ja, det va väl typ allt. Orkar inte skriva mer nu. Kanske glömt lite, men skitsamma. Är typ jätteseg. Ska ut och springa lite senare och sen ta en dusch, då blir jag nog pigg och fräsch till kvällen, då jag ska iväg igen! :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0