Förlåt!

Hejsa på er!
Nu är jag hemma hos mamma igen. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt fö rjag inte bloggat något!!!! Men har nästan inte haft datan på heeeeeeeeeeeeela dagen.

Vi vaknade först vid sju och tänkte gå upp och foto soluppgången men det var ingen fin så vi somnade igen och
vaknade klockan 9 sen igen :) Käkade lite frulle. Mums, sushii! Slog inte rekordet, blev bara 30 styckna. Hihihih :D Sen så klädde vi på oss, spelade in lite roliga filmer och sen gick vi ut. Vi hjälpte pappa att fylla ved förrådet i huset. Så vi åkte ner med pullkorna till vedbon och sen drog vi upp dem igen, fulla med ved. Upp och ner tre gånger :) Efter det så var vi bara inne och tog det lugnt. Käkade godis, spelade in lite mer roliga filmer och löste korsord. Sen kom farmor och jag hjälpte henne med en sak. På med täck byxor och mössa och vantar och upp på taket. Fick skotta på taket :D Det var rätt kul! Skulle tydligen få lite pengar.... Yeee, cash flooow. Sen avre mat och sen bar det hem mot mamma.

Nu sitter jag här i mitt rum. Är heeelt yr! Mamma har precis målat så blir helt yr i bäänge. Ska snart välja kläder och sen ta mig ut från detta rum och byta dator så jag kan tänkte igen ;) Kanske komemr upp bilder senare :D PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0