efterfest

jag orkar inte blogga just nu. så svarar på lite frågor istället.
säger godnatt nu också för kommer inte orka blogga mer ikväll heller..

minns ni tjejer ;) ??

Har du haft ett seriöst förhållande? ja

Har du någonsin varit full? yees

Saknar du någon just nu? japp

Hur många tabletter tar du dagligen? sju

Bästa minnet från sommaren? malta

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Hmm.. malta

När var du där? I somras

Är du rasist? Nej men alla har väl sina åsikter om allt

Har du helt svenskt ursprung? aah

Föredrar du svenska eller utländska killar? Utländska ;)

Ser du fram emot någonting just nu? Japp, slutet av mars..

Sköter du skolan? Oftast

Har du mått jättedåligt psykiskt? ja

Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? -

Har du haft sömnproblem? Haha ja

Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Nejtack.

Vilken klass går du i nu? 9C

Vilken skola? källbrink

Vad får du ofta komplimanger för? mina ögon, hela jag som person, mitt hår

Har du lätt att få folk att skratta? Oftast jaa

Cider elller öl? cider

Vet du om någon är kär i dig? aah..

Är du kompis med ditt/dina syskon? jadå

Vad står det i ditt senaste sms? Hur mår du nu då?<333

Hur lång är du? 158cm

Hur mycket väger du? -

Har du svarat ärligt? mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0