Det gick bra kompis

Hejsan på er!
Sitter och spelar gitarr just nu. :) Nej, jag suger :( Aja :D Haha, skolan idag var också rätt chiiiillivippen :) Nationella gick faktiskt bra, trodde jag skulle få hjärn släpp, hände bara en gång under skrivandet. Men det gick OK antar jag :) Kollar lite iJustine's videos också. Tjejern är rooooooolig! HAHA! Resten av dagen såg vi typ bara på film. Eller på Engelskan så läste vi, sen hade vi lunch, sen så tittade vi på film på SO och tittade på film på Svenengelskan :D Haha, naaajsig dag :) Men alla lärare tycker typ synd om oss, för att vi måste göra nationella så vi får ta det lugnt på dem andra lektionerna :) Fast det är inte så jobbigt med nationella..... Det kunde vart värre... Men det säger vi inte! Så sssscccchhhhh, :)

Jag satt och spelade gitarr precis när jag kom hem. Sen efter en timma så kom Danne (mammas man hem) Då satt jag och sjööööönnngg, så hela huste kunde höra -.- PINIIIIIIT! :D Haha. Nej nu blire chill och sen kanske lite dill? Vem vet? :) PEACE!


Visste ni at jag har glasögen :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0