Dålig uppdatering!

Hejsan på er!
Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering! Men det är ju därför vi har MOOOONAAAa!! :D Hihi.
Det är det som är så bra när man bloggar två på en blogg liksom :D Så om den ena inte har tida att blogga så står den andra för bloggandet :)
I af, dagen har vart rätt lugn. Började nio. Svenskan var seg. Bilden var roligare. Satt med Hannah och Andy. Fast Hannah går ju inte i vår klass men hon hade precis vart sjuk så hon skulle inte åka skridskor med sin klass så hon fick vara med oss, snällt vaaa??? :) Hihi.
Det var helt ok lunch men kunde vart godare. Efter det vare snörugby.... Hade sätt fram emot det jätte mkt för att jag Leo Ludde och Jullan hade så kul när vi hade det! Men detta var inge kul :/ Så fort man fick bollen så hoppade alla på än, varken jag eller Ludde tyckte det var kul :/ Jullan var ju inte i skolan idag så hon hade inget att säga till om, in Leo heller ;)

Nu är jag i af hemma och jag har hjälpt mamma med maten. Har bestämt att jag ska köpa en ny skid jacka, den e skit snygg, kan lägga upp bild sen och så ska jag få en hjälm av mamma och snowblades+pjäxor (kanske) av mormor :D Hihi, niiiiiiiiiiiice ;) Nu ska jag käääääääkaaa! Här får ni en video från bilden och lite bilder från dagen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0