BLA BLA BLAAAAaaaaaa

Hejsan!
Är as trött på en familje medlem här i huset.... Jo man blir ju sur om jag har rätt, för så är ju alla. Och alla i hela världen är helt konstiga i huvudet, förutom den. Men, hmmm vem kan det då vara som är konstig? :)
Jaja, det går väl snart över.............NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!

Skoja! ;) Hoppas den inte ser det här inlägget.... :D Fast det tror jag inte :D

Har precis ätit och middagen var helt okej, tills man öppnar munnen. Japp, då ska bara den personen ha rätt... Det är inte bara jag som tycker du är konstig ibland, det visste du inte! HA! Aja, nu ska jag inte vara sån.. tyckte jag var lite sådär nu ;) Som pappa säger :D

Nu ska jag chilla.. Ska inte plugga nått!! Jag behöver vila. Energin till Nationella proven har tagit kål på mig! :) Vad ska ni göra ikväll? Några roliga planer? Tror jag ska skypea ikväll med Freja :D Seeeeees PEACE


MICHAELA ÄR SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0