BLA BLA BLAAAAAAAA

Tjenare på er!
Är hemma nu och har käkat lite och spelat lite gitarr! Skolan var helt OK idag faktiskt! Kom dot och klassrådet var ju förjävligt som vanligt ;) Haha, alla bara skriker rakt ut ;) Svenskan var rätt chill och sen vare matte som var ännu mera chill och sen vare språk som var ännu mera chil än matten ;) Haha. Sen lunch, maten var gudomlig ;) Eller, njaaa den var god iaf! Sista lektionen avr kul! Vi hade typ ipod högtalare inne på Tekniken, så vi kopplade in min iPod och alla i klassen diggade till musiken. :D Eller ia jag och Anna ;) Philip var Dj ;)

När vi hade slutat var det Romme information! WOOOOHOOOO!!! Inte långt kvar nu :D Hihi, är as taggad! Iaf, det var jävligt många där och man fick ställa frågor. Jag diggade Elliot's fråga: "Kommer man att få pissa i skogen?" Haha, Vendela höll på att kissa på sig typ?! :O Haha. Nej nu måste jag klä på mig. Sen ska jag och mamma dra iväg och köpa en kamera :D PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0