Baaaaaoooooochicka baaowaaaa

Hejsan!
Jag håller med dig Mona, jag är verkligen USEL! Hihi, desamma Monisen ♥ Men grejen är at jag har inget att skriva? Vad fan ska man hitta på att skriva. Det händer inget i mitt liv. Monas liv hemma verkar ju mer uppfyllningsrik ;)
Om jag skriver 100 inlägg per dag så kommer dom se ut så hä:
"Hejsan, jag har inget att skriva. Men måste uppdater lite i af. Nej nu ska jag dra, PEACE!!

Kind of boooooooooooring :)

Joo, jag har skaffat mig en ny vän! Minna, någonting. Joels haff :) HAHAHA, fick prata med henne i skolan idag genom Joels lur, haha. Sen sa jag precis innan hon la på sa jag: nu bestämmer jag att du är officielt min nya vän. Sen när jag kom hem så hade hon lagt till mig på FB HAHHA ;) HUMOOOR :) Så jag har en ny kompis mina kära vänner :)
Glöm inte att kika in världens sötaste hundvalpar igen :D http://www.hayawani.nu/matings/frejasamirvalpar.htm
SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0