heej

Såå nu kan jag blogga igen :D
Måste bara säga att lovisis du ee för sköön asså, haha gullunge! Hon har ju då bjudit på underhållningen här ikväll iaf :)

Men aah. Jag drog ju som sagt iväg för att dansa tidigare idag. Bussen var 20 minuter försenad -.- När bussen äntligen kom var martina på bussen haha! Föresten det sägs att det spökar på huset där vi var och dansa, fett äckligt! Och det ryckte typ i dörren, haha. Ja, jag är lättskrämd. Nej, men så läskigt var det inte. Det var ju några som spelade några rum därifrån så :) Vid typ 18.10 drog jag hem igen och åt. Sen duscha jag och sedan kolla jag på ph! :D
Nu ska jag städa och fixa en adventljusstake i mitt fönster (seeg jag vet, men vi renoverar så vi kommer inte ha någotjulpynt alls i år, men nu skulle vi tydligen ha advent sakerna framme iaf). Sen måste jag plugga lite spanska, eftersom jag inte kommer hinna det imorgon typ ;o Sen ska jag.. Haha tror inte ens att jag behöver säga vad jag ska göra sen. Alla vet redan :)
puss


bjuder på en bild då jag och sara skulle baka på ett lite annourlunda sätt ;)


och gammal bild på mig och helsing

glömde ta bilder idag, så ni får stå ut med gamla tråkiga. lovisa har ändå bjudit på tre filmer idag så :) hmm.. ska kanske ta och kolla igenom alla mina filmer ;).. nått åå fundera på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0