torsdag

Hej!
Sitter här ny duschad och fräsch i blött och snart lockigt hår, riktigt sexiigt! Not. Tack och lov att det finns plattång här i världen! Skulle seriöst typ dö annars, hatar när mitt hår inte håller sig platt. Har till och med gått hem från skolan då jag inte "trivts" med mitt hår. Haha.

Jaja, har varit på gymnasiemässan idag. Finns sjukt många gymnasium att välja på asså. Vet typ vad jag vill gå, men ändå inte..
Jag längtar tills jag börjar gymnasiet, för då har man liksom oftast bara de ämnen man vill, men samtidigt kmr jag sakna källbrink sjuukt mycket asså!.. :(
Är glad över att jag bytte dit, för mitt liv förändrades rätt mkt under min tid i åttan, på ett bra sätt asså och sen har jag träffat många nya människor där och alla ee så snälla på nått sätt! Alla nior i källbrink ta åt er!
Nää det här blev för känsligt och för vuxet nu asså.
För långt och för tråkigt inlägg.. måste börja ta mer bilder jag vet.
Paradise hotel börjar typ nu, så heejdå :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0