sovdags

Paradise hotel gick som vanligt och herregud vad mycket drama det är nu.. :D
Ska ta något att äta typ, sen göra mig klar för sängen, eller hur man nu säger (misstolka ej!) Nej, men ska iaf byta om och sånt där liksom. Borde egentligen städa mitt rum, men det är sjukt tråkigt och jag pallar seriöst inte. Förlåt mamma. Förlåt. Haha och förlåt till mig själv ju ;o
Nej, men är astrött, törstig och hungrig. Så ska äta och dricka nått sen blire sängen för min del. Och ja, jag är seg så nej jag ska inte gå och lägga mig Nu. Ni som känner mig, vet att när jag säger att jag ska gå och lägga mig, händer det efter typ någon timme eller nått (fast det egenligen bör ta 5 minuter) men ja jag är seg och nej jag vet inte vad jag gör som tar så låång tid. Men när jag väl ligger i sängen, typ runt tio, halv elva kanske?? Ska jag iaf kolla på film och smsa som vanligt innan det blir sovdags. Beroende eller vad. Ja, det är sjukt. Iaf att vara smsberoende. Film kollar jag på bara för att varva ner, som min pappa alltid sa till mig förut xd och för att lättare blir trött och somna fortare :) så nu vet ni vad jag ska göra ikväll. Godnatt och sov gott!
puss

Kommentarer
Postat av: Thordiana

Really great site man!!

2011-04-26 @ 12:40:40
URL: http://thordiana.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0