SNÖÖ

Godmorgon!
Somnade pinsamt tidigt igår, men det var asskönt! Vaknade som vanligt mitt i natten, sen tidigt på morgonen, sen vid typ åtta. Gick upp vid nio tror jag det va. Har ätit fett mycket till frukost, stolt! Jag som aldrig brukar äta nått annars :p Sen har jag bara kollat massa gymnasium, hittar fan inget roligt. Visst det finns flera bra, men jag vill inte direkt ha tråkigt i skolan i tre år -.- 
Men nu har jag typ bestämt mig. Jag vet att det är tidigt, men jag började kolla för aslänge sen och har kollat typ allt! Det finns bara tre stycken som jag skulle kunna gå så ja, då har jag ju typ bestämt mig redan :p
Nog om gymnasium. Har ont i magen och mår inge vidare. Ska göra lite spanska och matte och sen slänga mig i soffan och kolla på nått intressant. Btw, det har kommit fett mycket snö under natten, eller iaf på vissa ställen och det gillar jag! :D puss






såhär ser det ut utanför mitt fönster

Kommentarer
Postat av: Maximilianklara

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2012-06-14 @ 13:20:17
URL: http://maximilianklara.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0