sdlkgjewkmw

Tjolahopp!
Nu sitter jag och skriver min Novell, haha. Den suger bajs kan jag ju då säga! Vi var ju då på Gymnasiemässan i Älvsjö idag. Det var intressant, eller ? Haha, det var som att vara på en marknad utomlands. Om man kollade på deras skylt så trodde dom: " Åååh, den där tjejen verkar intresserad", då kommer dom rakt upp i ansiktet och ba:
"Tjenare, vad gillar ni att göra på fritiden, eller vilken linje har ni funderat över" eller nått liknande. Träffade även
en del från min gamla klass som också var där! Jag är jäkligt sugen på Östra assååå, eller KunskapsGymnasiet i Globen... hmm får funnta mer asså! Idag fyller även min mor år! GRATTIS MAMMSIII!!!
PEACE!

ps. Det kommer komma roligare inlägg
och bilder och allt sån där när vi har snyggare
header och design och sånt skiiiiiiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0