Kim fucking Novak - Badade Aldrig i Genesarets Sjö

Sitter hemma nu, lyssnar på Kim Novak och kollar runt lite på bloggar, där är rätt behagligt må jag säga.
Dagen rullade på idag, Kemi lektionen var skoj, jag och Ludde asså, shit vi är värsta teamet! Om jag bara kunde lägga ut en video på när vi knasar oss, men vet ni vad... min ipod har tyvärr dawmp så det funkt inte ;) Haha FUNKT inte, Olle Hedberg ;)Seriöst, när vi skulle höra på när Gösta (vår SYVO eller vad det heter) skulle prata om Gymnasier och linjer och sånt skit så fick man typ lite hets på han..... höll ju typ på att nomna, det tog typ en timma...... Jaja, nu ska jag inte prata mer, känner att jag tråkar ut er lite, JAJAJAJAJA, PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0