jag som tyckte skolan var rolig förut

Sov faktiskt hela natten till idag! Asskönt verkligen. Fast va grymt trött på morgonen, så brukar det inte va. Riktigt jobbigt. Funderade Nästan på att sova vidare och skita i sminket och be mamma om skuss, men gick upp vanlig tid iaf :p
Idag i skolan var det rätt tråkigt tycker jag. Gillar inte måndagar, eller gjorde förut, men jag gör det inte längre. Blir bara besviken och svartsjuk i skolan nu för tiden :p usch på det!
Städade inte mitt rum igår som jag lovat mamma i typ en vecka nu.. men jag hann inte :( och liksom går hon inte in i mitt rum så slipper hon ju se hur stökigt det ser ut och problemet är löst! :D Haha fett smart ju. Eller inte.
Ska kolla på paradise hotel om en halv timme typ, men fick sms nyss om att det va nått cp med det, så måste checka att det verkligen går 19.30 som vanligt. Vad fan gör man annars en sån här kväll. Ph är liksom kvällens höjdpunkt?! :p Efter det ska jag städa -.-
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0