jag är lika hungrig som katten bredvid mig

Det är sjuukt kallt ute kan jag säga, för er som inte redan visste det ;)
Har varit i skolan idag, mycket roligare dag idag än vad det var igår iaf :)
När jag skulle kolla på film igår funkade inte fjärren, så smsa min brorsa och bad han komma in med nya batterier (a) mobilen är en smart uppfinning tycker jag :p
Hinner inte blogga mer nu. Har en hungrig katt bredvid mig, som är riktigt jobbig och går i på tangentbordet när jag försöker skriva -.- så ska ge mat till henne och mig själv, sen ska jag dra iväg igen. Ska iväg och dansa faktiskt. Och nej inte par dans haha. Sen när jag kommer hem ska jag duscha, äta och sen blire paradise hotel :D:D Men bloggar mer ikväll och llovisis bloggar nog :) Kul med nya läsare, hoppas ni stannar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0