home sweet home

Sådär då var man hemma igen då!
Var först på gymnasiemässan, då jag träffade z och alexandra :D Sen fikade jag sen drog jag och mina kära föräldrar och köpte lite saker till renoveringen av övervåningen, bl.a. golv (ja, jag tkr sånt ee kul). Men när vi skulle köpa golvet vi bestämt oss för, fanns det inte kvar! Jag blev sur och gick och sa massa fula saker och kommenterade en massa :p men sen hittade vi ett typ likadant golv. Så det blir nog bra tillslut iaf :)

Igår vad jag ju och firade lysell, supertrevligt! Sjöng singstar, åt mat och glass. Åkte hem tidigast av alla för att mamma va ute och åkte så då kom hon åå hämta mig, va ändå sjukt trött så det gjorde inte såå jättemycket :p Somnade rätt tidigt och vakna mitt i natten som vanligt dåra.
Har inge mer åå skriva nu. Försökte fixa designen lite men det funka typ inte så som jag ville, ska prata lite med lovisis eller så får hon helt enkelt ta och fixa hela alltet ;)

några bilder från igår - fler hittar ni här: http://www.facebook.com/album.php?aid=2101367&id=1350411629&page=2
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0