hanging around

Barabim barabom, hastla baby! Yeee, man...
Hmmm, vilken låt kan det vara....? GISSA :)
Sitter inne nu, tog bort mina gamla inlägg, det kändes inte riktigt rätt. Men nu ska jag så summera min lilla helg dåra. Eller från igår till idag, hahaha. Igår var ju trevligt, jag Vendela och Ellen tog en promenix i Nykvarn, (japp vi var i nykvarn). Men det blev så jädrans kallt så vi pallrade oss in till värmen. Satt framför kakelugnen och kolla tv med popcorn! Myyyyys var det. Imorse satt jag och Vendela lite vid datorn och åt världens godaste frulle! Philadelphia med typ luft torkad skinka på rostad macka! Medan Ellen kollade på tv. Sen skjussade min pappsi oss hela vägen till Huddinge, det var mkt hyggligt! Vid kanske 18 mötte jag Monisen ute med Älvis, haha. Vi pratade, åkte UGGS, haha Mona duuu fattar vad jag menar eller hur ???????!!!! Nu sitter jag här med min jäkla novell och lovade Inggut att den skulle vara klar imorgon, får se hur det blir med det........
PEACE!


Jag och mamma tyckte det var lite töntigt med röda ljusstakar
så vi körde på fiiiiina vita tröd/granar. Har inte bild på granarna.





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gissar på att det vita trädet kommer från byRydéns och stjärnan från markslöjd;)

2010-11-30 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0